Prat om mat

Fotbollstime nu, Holland-Brasilien på 1:an för de som vill titta. Har typ tre kanaler på tvn där ljudet inte fungerar, 1an är en av dem. Irriterande som fan, vill höra vuvuzelorna ju! Föresten hoppas jag på att Michael köper hem en sån till mig från Ghana, läser du detta Mickey så köp köp köp! :)
  Hm,ja. Kan ge er en liten matrapport också, ikväll ska pappa laga flygande jakob på min beställning. Banan och jordnötter i samma rätt, mmhh you gotta love it. På tal om mat, ska ju till Tunisien på måndag... Hello fatcamp! På semestrar har de frukostar fulla med kakor&crap, man äter typ 15 glassar om dagen och typ alla restaurangrätter innehåller pommes osv. Pallar man vara nyttig och skippa alla onyttigheter? Eller är det på semestrar man ska skita i allt och göra vad man känner för? Det sistnämnda låter iaf roligast, om ni frågar mig. Kan ju försöka kompensera lite med jogging på stranden (som OM jag kommer göra det...), tennis och beachvolleyboll.. Jaja ni får väl se om det är en rullande Michelle som kommer hem från tunisien eller inte, helt enkelt! :)

Ikväll blir det film för min del, tänkte se;


Ha en bra fredag, pussss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0