Datakunskaps-bloggning


Sitter just nu i datasalen och lyssnar på Magnus som snackar om kortkommandon. Bloggpauser hör dessa lektionerna till. Denna dagen började med att jag var så trött att jag trodde jag skulle dö, men nu är jag hur pigg&glad som helst. Är väl tjejerna ovans förtjänst, de lyckas oftast göra mig på bra humör :) Plus min älsklings-festis som jag drack på lunchen, riktig mood-lifter.

Efter skolan ska jag hem till mamma, plugga och packa till Sweden Rock Festival som är på onsdag. Längtar riktigt mycket! Alltid lika galet härligt. Musiken,människorna,maten och vår lilla stuga, ihhh. En annan sak jag längtar till är imorgon. Ska äta ute med klassen på kvällen och sen sover Lilja hos mig :) Dags att fokusera på datakunskapen lite, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0