Onsdagkväll

Fikan med Kaddan&Rebecca var riktigt rolig, hade hundra händelser&minnen att skratta åt. Vi fikade på Espressohouse, sen gick vi en runda i hamnen och hamnade sen i parken där vi snackade. Var som sagt jättelänge sen jag träffade dem sist och vi har ju faktiskt bara spenderat 3 veckor med varandra totalt, ändå känns det som jag står de så nära. Riktigt härliga tjejer detdära! ♥

Snart blir det två bildinlägg, ett med mina nyinköpta saker och ett med några bilder från midsommar. Lite bilder sitter aldrig fel! När jag lagt upp dem ska jag kolla på film och dricka kaffe, gött. Btw är det Tunisien nu på måndag vilket ska bli helt underbaaart. Längtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0