Rubrikbrist

En webkamera är bra att ha när man är uttråkad, don't ya think. Kom hem från Hannapanna för en stund sen, var ute på prommis och sen kollade vi på en galen flygplansfilm och avslutade med lite SATC, kan ente bli bättre. Hanna och jag har känt varandra i typ...en himmlans massa år. Glad att jag fortfarande har kontakten med henne, denna underbart söta tjej :)

Inatt åker Lilja på semester, jag som saknar honom redan. Buu.. Men får träffa honom om lite mer än en vecka iaf :)  Sen imorn åker Tanja till Italien, ännu en person som kommer vara väldigt saknad. Michael är btw borta i Ghana typ i 6 veckor, och Hanna åker till Mallis på fredag. Värst vad folk reser! Fast jag åker till Tunisien om typ 2 veckor, WOHOO :D

Jajaj enough talking. Nu ska jag sova utan att behöva ställa något alarm till imorgon, skööönt. Sommarlovsommarlovsommarlovsommarlov <3 puss



Kommentarer
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Kommer sakna dig med!! Hör av mig någon gång då och då, men mailar nog för jag är inte säker att jag kommer ha msn <3

2010-06-24 @ 12:35:01
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: HannaPanna

Eller hur gumms! Kan inte bli bättre! Vi måste ses snart igen!

Bamsekraam<3

2010-06-28 @ 00:58:53
URL: http://klckarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0