En fin torsdag

I'm a baad,baaad blogger. Fast har så mycket just nu, det är därför.
Den har dagen har iallafall varit hur bra som helst på nästan alla sätt&vis förutom att 1.solen inte skinit. 2.vissa personer inte fattar var gränsen går, eller så fattar dem men skiter i det helt enkelt.
Annars har den varit toppen! Sitter hemma hos pappa nu och ska snart käka, sen måste jag plugga all night long. Hade väl hellre gjort något annat, fast mitt humör är så pass bra så skitsamma, jag tänker plugga för glatta livet :D
I helgen ska vi till pappas stuga utanför halmstad, ska försöka ta en massa bilder till bloggen för att kompensera mitt dåliga uppdaterande. Ha det bäst, PUSS!


Började sjunga på denna härliga Polly-sången idag, hahah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0