Födelsedagsfirar-dag

Ahh lovely friday ♥
Matten var utbytt till engelskan, på SO:n fick jag inte ett endaste ord skrivet och på klassrådet fanns det inget speciellt att ta upp. En chill skoldag med andra ord. Efter skolan följde Michael&Lilja med mig till Lagerhaus för att titta på lite presenter till folk. De var så snälla och hjälpa mig att leta ;p Efteråt gick vi till nån affär där de provade kepsar och hattar,haha supersnyggt. Tog tåget hem vid halv 2 och nu sitter jag här och och tänkte röja lite på rummet.
  Vid halv fem ska vi fira Juliet baby med pizza, och sen ikväll ska jag&Elaine på fest för födelsedagsbarnen Larsen&GB. Ska försöka uppdatera ikväll om det blir tid över. Love!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0