Inget jävla måndagsbarn



Den här dagen kan ta sig någonstans. Vi som precis fått upp hoppet om lite vår när snön började smälta och byttes ut mot regn och slask istället, men nu snöar det för fullt igen och det suger. Har den där slag-i-magen-känslan som, trots att jag vet att den är onödig och att jag borde lugna ner mig, kommer tillbaka såfort jag tänker på det. Känner mig allmänt opepp och negativ så jag råder folk att hålla sig borta för jag sprider just nu emo-energi. Nu ska jag krypa ner i sängen och äta vaniljglass med chilinötter på (delicious, you should try it). Ska också ringa Elaine, behöver snacka av mig liide och hon är en bra lyssnare :)♥ Vi hörs senare, puss puss.


Kommentarer
Postat av: anna

hatar när man är på pisshumör, haha!

2010-03-01 @ 18:39:39
URL: http://aannnnaaaa.blogg.se/
Postat av: elaine

tack för en trevlig pratstund hjärtat!

längtar såå till sommaren! <3

2010-03-01 @ 21:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0