Sööet lijten kiise

Roliga djurbilder kanske ska bli min nya grej? hahah så sweeet.
Idag i skolan efter lunchen hade vi en timmes engelska där jag&Tove faktiskt var väldigt effektiva (läs; Tove var effektiv och jag satt och snyltade hennes svar). Sen lite senare fixade vår söta lärare påskfika med våfflor till alla, jag&Tovelito tog ut våra våfflor på balkongen där vi njöt (utan jackor:D) av vårsolen. Efteråt fick man göra lite som man ville, jag och Tove gick till redaktionen där jag la mig i soffan för att läsa min bok. Blev riktigt trött och det slutade med att jag somnade så Tove fick väcka mig när vi skulle hem,höhö. 
  Blev hämtad av daddy, somnade på hans soffa när vi kom hem och sen dess har jag gjort...ingentiiing. Lyssnar just nu på AIK-Rögle på radion, hejahejaheja Ärrrrbeeeekåååå.
Nu ska jag kolla andras bloggar sen tänker jag gå och lägga mig, godnatt sweeties


Kommentarer
Postat av: T

haha superduper dag :D



Sv. haha okej nej det gjorde du inte ;) Jävlas bara. Men sov djupt gjorde du iaf och du såg riktigt nyvaken ut när jag fick väckt dig ;) <3

2010-03-26 @ 08:49:54
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: Alexa

Haha kul bild ;D

2010-03-29 @ 19:45:49
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0