Hos daddy











Vårkänslor, solsken, de fina blommorna, kinamat med lillebror och att mitt rum hos pappa börjar komma i ordning är sånt som gjort mig glad idag. Sen att min mobil slutat fungera, spotify dampar och jag nu ikväll fick reda på en dålig sak är en annan femma. Focus on the good stuffs!
Imorgon ska jag in till fina Helsingborg och fika med Vendela, ska bli riktigt mysigt. Saknar min täänt :D
Lyssnar just nu på Alexander Rybaks fina stämma, hans låtar är så fina&glada. Gött när humöret inte är på topp.
Här har alla spotifyare mina favoriter; Alexander Rybak – 500 Miles & Alexander Rybak – Dolphin
Yeeyee, nu ska jag försöka få igång min mobil, hatar att vara utan den :/ puss


Kommentarer
Postat av: Alexa

sv. Tack! :D



Jättesnygga bilder! :D

2010-04-01 @ 18:58:51
URL: http://alexas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0