Analyserar reklam






Sitter i pappas stora sovtröja och skriver på min reklamanalys som snart är klar,wiie. När den är det, ska jag krypa ner i sängen och läsa lite samhälle. Ska ta med mig en latte också, mmmh.
Imorgon blir det ingen skola för min del, ska göra en annan väldigt rolig sak istället som inkluderar hockey att träffa Emma...Ni får se sen vad det är (ni som inte redan vet det, det vill säga).
Sen på eftermiddan ska jag&mamma iväg och köpa skor till mig, eftersom jag råkat packa bort alla mina skor förutom tre par nu i flytten...Eftersom vi bara bor där vi bor just nu tillfälligt, har vi packat bort en massa grejer i ett förråd som inte kommer öppnas förrens vi flyttar till vårt "riktiga hus". Och där ligger alla mina skor (och väskor, förutom den jag använder just nu) för jag glömde markera kartongen med "ska öppnas", deprimerande..

Ska plugga vidare, so long! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0