Dagens, 11/5 -10

Dagens låt:
Dagens frisyr: Utbakad fläta i luggen, resten av håret i knut
Dagens smink: Foundation,mascara,rouge
Dagens klädsel: Tub"klänning",tights,jeansjacka,svarta ballerina
Dagens roligaste händelse: När Tove gjorde en fin *host* bild på datorn med mig&***** och Max kom och nästan såg,haha
Dagens planer: Skola,hem till pappa,plugga lite matte
Dagens vill ha: Kläder
Dagens saknad: Elaine baajb
Dagens drog: Musik
Dagens tråkigaste: Diskutera sagor på svenskan
Dagens finaste: Den gamla vanliga i guess ;)
Dagens måste: Plugga matte,otherwise im screwed tomorrow
Dagens bästa: Att jag och Tove hittade en bra present till Tanja :)
Dagens dricka: Vatten
Dagens köp: Present till Tanja 
Dagens mat: Korv med bröd :D
Dagens kärlek: Går till min pappa som jag älskar över allt annat
Dagens mående: I'm fine, thanks
Dagens kommentar: "Ni två alltså, ni är som ett gift par ibland.." heheheheh


Kommentarer
Postat av: elaine

aaawww, du är så söt baby att jag får hål i tänderna! hihi :)

tyckte din design var jättefin nu med btw! <33

2010-05-12 @ 19:57:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0