He's just not that into you









När jag kom hem till pappa såg jag den här filmen ligga på bordet, av att döma på omslaget såg det ut som en sån typ av film jag brukar gilla. And yes, it was awesome!
Den handlade om hur tjejer tolkar signaler fel, killar som säger att de ska ringa upp men inte gör det, pirr i magen och en mild hjärtattack varje gång telefonen ringer och att våga vara sårbar för att kunna hitta rätt.
Den slutade så bra, fick tårar i ögonen av Ben Affleck :') Nu spoilar jag lite här, så läs inte vidare om du tänkt se den. Men svinet (dock snyggt sådan) som var otrogen mot sin fru fick varken behålla henne eller sin lover, så i slutändan var han den enda som stod kvar ensam och olycklig. HAH, kunde han gott ha.

Efter som ni hittar detta inlägget under Michelle tipsar, förstår ni att jag uppenbarligen tycker att ni ska se den ;)

Trackback
RSS 2.0