Nattplugg




Alex Pettyfer, sicken snygging alltså. Älskar hans hår&ögon, riktigt finfint. Dock ogillar jag när man försöker göra rökning till något sexigt när det i själva verker ger gula tänder och luktar unket, euw.

Sitter just nu och skriver på min samhällsuppsats. Det går framåt och jag känner mig ganska lugn när det gäller morgondagens deadline. Lär dock sitta uppe någon timme/timmar till, men det överlever jag nog. Pluggmusiken dessa dagarna har bestått av Queen, they're awesome. Vill ni lyssna på dem så sök på I want to break free, Under pressure, You're my best friend, Somebody to love, Don't stop me now, Is this the world we created och gud ja, jag kan hålla på ett bra tag med att nämna bra låtar av dem. Dem är grymma!

Nu börjar mina ögonlock bli tunga, inte bra. Ska typ göra lite sit-ups så jag piggnar till, sen plugga järnet. Puss och kram, skumbanaaan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0