Tre random fakta #2

♦Jag tycker det är snyggt när andra tjejer är långa, fast hatar själv att vara det. Känner mig som en man när jag går bredvid mina oftast lite kortare vänner. Högklackat är skitsnyggt, men jag går inte allt för gärna i det. (Okej, är väl ingen Hagrid kanske...men ca 174cm)
♦Jag kollar alltid under sängen innan jag ska gå och lägga mig. Kollar jag inte får jag för mig att en mördare ligger där under och väntar på att jag ska somna,haha.
♦Jag har en stooor tavla hemma hos pappa föreställande den amerikanska flaggan, tycker den är sjukt fint!


Kommentarer
Postat av: elaine

''hagrid'' hahaha, vi vet en annan som är hagrid! ;) <3

2010-05-04 @ 22:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0