20 celcius



Två gamla&soliga bilder bara för att vädret har varit så fint idag. Eller okej, det har varit lite molnigt och regnat litegrann nu på eftermiddan, men varmt har det varit iaf! Idag på idrotten sprang vi sjukt mycket och kors i taket vad trött jag blev, men sprang ändå tredje och sista varvet. Blev stolt över mig själv att jag inte gav upp.
 
Efter skolan fördrev jag lite tid med Lilja och Charlie, den förstnämda trodde han kunde något om satanism. Pfft! ;) Fast snällt att han försökte hjälpa mig ju,hehe. Charlie ville lyssna på lugn musik, slutade med att han satt och lyssnade på havsljud med delfinpip i bakgrunden, haha. Dansade en timme sen på kvällen med Emma, gick bra tycker jag! Skulle visa dansen för Tim när jag kom hem, dum som jag är slajdade (hur fan stavas det?) jag på golvet utan stumpor. Fan vad ont det gjorde, kändes som när man glider på ett gymnastikgolv, if you know what I mean. Aoutch.

Just nu sitter jag i köket och pluggar spanska. Har prov imorgon, jippie. Känner mig ovanligt dåligt förberedd men hoppas det ska gå vägen ändå! Vi höres imorgon, om jag får tid mellan allt plugg. Puss

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0