Nattblogg, just for you

Jaha, pojkar och flickor. Såhär såg jag ut på valborgsmässoafton. Tycker jag lyckats så bra med kontrasterna, mörkt hår&skärp och sen en vit klänning och helt sjukt blek hy. Not nice, så idag har jag gått runt och luktat lite brun-utan-sol, fått lite välbehövlig färg på armarna+lite fläckar på handlederna. Så kan det gå.
Klockan är 00.35 och jag är inte alls trött, men kommer väl ligga där imorgon halv sju trött som en gris och förbanna mig själv för att jag inte gick och la mig tidigare. Men jag fastnade vid Petra Merde show (idag var det galet roligt) och sen tittade jag lite på American idol, skrev på spanskan, fixade med musik till mobilen and so on, och vips så har klockan blivit jättemycket och passerat tolvslaget. Eller spöktimmen som Stefan den mesen tror det är :) Imorgon är det långdag i skolan, går ända till halv 5. Ska försöka köpa med mig några schnygga block efter skolan, kanske något ljus också om jag hittar det. (Tanja: -Vaa? Ett ljus? Ska du köpa ett ljus?")
Nu ska jag sova sött och drömma fint, godnatt!♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0