Dag 06 - Min dag

1661_95836_large
bild

Min dag har varit KALL! Det har varit flera minusgrader och även fast jag tycker snö är vackert och vintern mysig, så var det här lite overkill. Kallt, okej, men jag tycker inte om kyla som biter i kinderna och gör att det gör ont i näsan när man andas. Förutom kylan har jag haft en okej dag. Varit i skolan och pluggat på helt okej, efter skolan åkte jag hem och fortsatte plugga vilket jag gjort fram tills nu. Att säga att dagen varit okej när man i princip bara pluggat, nja det vet jag inte iförsig... Fast har fått ganska mycket gjort så därför känns det okej :D Orkar inte skriva mer, ciao


Kommentarer
Postat av: Giz

sv: ja det är jobbigt att försova sig, lite oplanerat och så menar jag, haha^^ man får typ lägg om hela dagen;D

2010-11-30 @ 23:05:28
URL: http://SweGizmo.se
Postat av: Sara

Vilken fin bild :)

2010-12-01 @ 10:58:42
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0