En månad och tjugofyra dagar kvar



Vaknade halv 5 imorse och kunde bara inte somna om, låg och vred på mig i en halvtimme men sen tröttnade jag och satte igång datorn. Nu har jag suttit här i en timme och läst gamla inlägg på min blogg, sett massa bilder och usch vad jag saknar gamla Lbs.. ♥ 

Sitter och lyssnar på julmusik right now, SÅ MYSIGT! Ge mig en pepparkaka också och jag är helt nöjd. Eller en lussebulle, det är faktiskt ännu godare. Idag är det 1 månad och 24 dagar till julafton, inte så farligt länge faktiskt! Sen är det ju inte bara julen som är mysig, det är ju nästan allting innan som är bäst med julpynt,julbak,julmusik,julskyltning and so on. Nu ska jag titta på O.C och kanske äta väldigt för tidig frukost för jag är skithungrig.. puss!


Kommentarer
Postat av: matilda rosqviist

hihi tack, du också :*

2010-11-01 @ 08:56:31
URL: http://matildays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0