Let it snow

Just nu gör jag inte vad jag ska. Jag läser inte om Afghanistan eller svenska soldater utan bloggar och latar mig på msn istället. Om du läser detta Steffe, don't worry jag catchar upp.....någon annan gång. Jag är bara så himla trött,hungrig och omotiverad och känner för att göra roliga grejer istället för tråkiga. Logiskt. Idag är det helt vitt&fint när man tittar ut, snö snö snööö! Hoppas det kommer lite mer som lägger sig och sen vill jag att himlen ska vara blå istället för grå, så mycket finare.
   Btw har jag glömt min mobil hemma idag, känns förjävligt! Jag, som säkert många av er, är beroende av mobilen och jag känner mig helt handikappad utan den :( Kändes tungt och sitta i bilen och veta att min bebis låg kvar där hemma på sängen, wuäää. Ska skynda mig hem till den sen! Är jävligt sugen på att köpa med mig en lussebulle hem också, tåls att funderas på! Nu ska jag gå upp till vår kära maskin och köpa nötter, puss på er


Kommentarer
Postat av: LOWA - En musikblogg

Hallå hallå!



I senaste inlägget kör jag med lite julstämning, bla har jag lagt upp julmusik och så ställer jag en fråga, skulle vara kul om du svarade på den.



Ha en bra dag sötnos!

2010-11-24 @ 11:01:56
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0