Fin lill-lördag

Big pic på mig idag, hoho!
Varit så sjukt övertrött idag så suttit och garvat flera minuter för mig själv åt ja jag vet inte ens vad, var tvungen att gå en liten runda i skolan för att lugna ner mig. Allt vi gjort i skolan idag har varit rätt chill förutom radioteatern som jag är noll,nada och zero pepp på. Efter skolan gick jag och Mathilda till biblioteket för att plugga, hade med mig en chailatte och kände mig allmänt vuxen. Fast då blev jag kallad pluggis av en viss person, pfft!.. ;) Anyway så hjälpte sötungen mig med matten och hon fick mig förstå mer än vad jag lärt mig sen 1:an när det gäller grafer och grejer, så det blev jag glad över! ♥
   Nu ska jag sätta mig och plugga och snart kommer pappa hem med käk vilket är mycket välkommet, nomnom. Fast först ska jag försöka ladda ner Twitter till mobilen, tehe. Puss på er allihopa :*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0