Grattis älsklingsmoster

På bilden ser ni min supersnygga moster Malin som fyller år idag, stort grattis till henne! Love you oldie ♥ 

Har en paus i filmen, jag har precis duschat och pappa är ute med hundarna. Vi ser Luftslottet som sprängdes och den är bra fast jag inte hänger med i allt för att jag inte sett tvåan, hehe. Ska snart göra te och fortsätta titta på filmen. Imorgon ska jag för första gången gå på resurstiden på morgonen för att fråga Krille om några psykologifrågor och även kanske få lite matte gjord, who knows. Känner mig iallafall duktig som går till skolan en timme tidigare än vad jag måste, dock får jag sällskap av Tanjisen så det känns ju lite bättre! Går till 17.10 imorgon och sen på kvällen ska jag plugga gärnet. Go go go! Jag måste skriva en sak jag sett hos olika bloggar som jag tycker är så gulligt; blog you later♥ Haha sweet huh?


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jäklar, galet snygg!

2010-10-18 @ 22:24:32
URL: http://ohyesohyes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0