Jag tycker inte om söndagar



Hahaha, ser ni vem detta är? Han har förändrats en massa, och tur är väl det ;)
Har varit i Svalöv idag hos mormor&morfar, nu är jag hemma och ska plugga. Ska göra klart textkommunikationen och plugga till naturkunskapsprovet imorgon, yaaaiyyyy skoj. Ikväll ska jag,pappa och Tim ut och käka på en indisk restaurang, blir säkert goodie. Nu ska jag göra kaffe till mig själv och komma igång med plugget, ses senare alligator. (låter kanske bättre på engelska ändå)



Btw har bloggen blivit mer rosa. När jag har tid ska jag göra om min design, tröttnar alltid skitfort vettu.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Jag vill säga han som spelar stiffler i American Pie O_o

2010-10-03 @ 15:43:51
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: sabina

det är ju Chace Crawford! mums!

2010-10-03 @ 15:57:42
Postat av: sabina

aka Nate Archibald :D

2010-10-03 @ 15:58:20
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0