Paket till moi

Fick paket idag, wiho! Något bra med denna dagen :)

Vid lunch idag orkade jag inte mer så åkte till pappas kontor och pluggade svenska där. Fick faktiskt en del gjort på diskussion och analys-delen vilket kändes bra. Sov en halvtimme och sen gick jag till morfars kontor där vi pratade lite. Åkte och handlade med pappa och nu sitter jag i min säng i joggingbyxor och myströja. Pratade ut en massa med pappa i bilen. Jag förstår inte vad eller hur han gör det, men han lyckas alltid få det att kännas bättre. Nu ska jag kolla film med honom och äta sushi. Psykologiprovet får gå som det går imorgon, ärligt talat orkar jag inte tänka på det just nu. Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0