The real deal

Osminkad, ofixat hår och pyjamas. Tänkte att ni förr eller senare måste få reda på sanningen, och nu var det dags! Slutar någon att höra av sig nu vet jag varför...  =( Hähä. Jag är hemskt trött och känner samtidigt inte alls för att sova. A tricky one. Börjar 08.10 imorgon så jag får väl trotsa mig själv och gå och lägga mig snart. Fast först ska jag lyssna på några låtar som är så bra så. Det är bland annat Daniel Adams-Ray – Gubben i lådan, Oskar Linnros – Annie Hall och Maja Alderin – Make It Matter. Vi hörs imorgon, godnatt ♥



Och jag som trodde jag var på väg att lyckas.


Kommentarer
Postat av: Therese

Söt (:

2010-10-18 @ 11:42:57
URL: http://strandbergaren.blogg.se/
Postat av: Vendela

du är finast i världen.

2010-10-18 @ 18:10:42
URL: http://motionsoundtrack.blogg.se/
Postat av: elaine

hahaha du är så söt '' Slutar någon att höra av sig nu vet jag varför... ''



DU ÄR ALLTID FIN <3<3

2010-10-18 @ 21:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0