Fina hösten




Haft en mattelektion idag där jag faktiskt lyckades lösa några tal, duktiga jag. På lektionen efter var det eget arbete så jag och Tanja gick först till bibblan, sen käkade vi lunch och innan vi åkte hem köpte jag Chailatte på burk på Espressohouse. Behöver något gott att dricka när jag pluggar mindre roliga saker som språksociologi till exempel. När jag kom hem lämnade jag väskorna och gick sen ut igen på en prommis i Ramlösas galet fina park. Solen sken och jag traskade runt i löven och kände mig glad. Efter 40 minuter är jag tillbaks hemma och nu vankas det plugg. Ska skriva på min uppsats och komma på några frågor till journalisten imorgon. Fixar och trixar med mina spotifylistor så att de blir megabra! Pluggmusik är högst nödvändigt, don't ya think? ♥


Kommentarer
Postat av: Beatrice

JAA!

2010-10-14 @ 18:42:42
URL: http://passionated.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag kan faktiskt inte plugga till musik;)

2010-10-14 @ 20:12:11
URL: http://alittlebitmoreee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0