Natti sötnosar

Spenderat mer tid på spotify än på min uppsats ikväll. Försöker få ihop en lista som heter Höstmys men den är rätt klen än så länge. Fler bra låtar behövs så jag får leta vidare! Nu ska jag gå och lägga mig och dricka chailatte och bläddra runt i matteboken lite. Vi har matteprov nästa vecka och jag känner att jag inte förstår hälften så får helt enkelt kolla i boken och se om jag snappar upp något. Att inte få ig på provet vore fantastico, fast inte för att vara negativ eller så men det kan jag fetglömma. Alla rätt krävs som sagt för ett G och it ain't gonna happen. Ska iallafall plugga på ordentligt och försöka, det är allt jag kan göra. Godnatt på er!

 


Kommentarer
Postat av: ♫♪ Sandra T

eller hur ^^

2010-10-20 @ 07:28:32
URL: http://sandramusic.blogg.se/
Postat av: Tove

Krya på dig gumman :) Hoppas du blir frisk snart och kommer tillbaka till skolan <3

2010-10-20 @ 09:24:38
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0