Run bitch











Förbättrade min tid på idrotten med en minut, blev supernöjd! Dock är min kropp inte gjort för överdriven ansträngning (den var inte ens överdriven, vi sprang typ 2,5 km?) och jag kände mig typ sjuk efteråt, illa! Men har varit en bra dag, varit lite trött och skrattat åt allt. Hittade några skitporriga banansmileysar som jag garvade gott åt, haha :D
   Nu lyssnar jag på Marilyn Manson och njuter av att vara ledig en kväll. Har nämligen skjutit fram allt plugg till imorgon för att jag helt enkelt inte orkar idag. Kommer väl sitta där imorgon och förbanna mig själv över det men ja, förlåt mitt framtida jag.. Tänk på hur gött du hade det igår! :D
   Ska sluta skriva innan jag låter too scitzo, återvänder sen med mer bloggning, just for Michael. Puss.






Kommentarer
Postat av: Tove

Hahaha asså den bilden ;) den e sååååå not tjusig ! x) <3

2010-10-05 @ 22:13:15
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0