Vore fredag en person skulle jag gifta mig med honom


Varit så galet trött i skolan vilket resultarat att jag och mina kära vänner garvat åt extremt omogna saker, men det var roligt :) Steffe blev nog dock lite småtrött på vår klass för vi var flummiga men det får han leva med! Ska om 45 minuter ta bussen till Ekeby där Tanja&Tove ska hålla ett försenat firande för mig :D Tårta, present och två av mina bästa vänner blir awesomeee, be so sure. Btw, på bilden där uppe har jag på mig min ganska gamla mössa som jag hittade igår, haft på den i skolan och nu har jag sån ful mössfrisyr att jag håller den på även ikväll. Tycker den är rätt gollig! Lockat mitt hår med plattången  också, blir skitfina lockar! Finare än med en locktång om man frågar mig :) Gäller bara att få till tekniken vilket är ganska klurigt i början.
   Sökte på tårtor innan för att hitta en bild på en banantårta som jag skulle lägga upp i bloggen. Jag hittade ingen men vad jag däremot hittade var min framtida bröllopstårta, så grym! Får dock fråga min framtida man vad han tycker om den innan jag beställer den. Risken är att han inte diggar den lika mycket som jag.. ;)


Kommentarer
Postat av: Tove

Det får du nog göra ja för jag tror inte han skulle uppskattat det faktiskt ;) <3

2010-10-08 @ 22:47:38
URL: http://topplare.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: höhö, Mr Pettyfer är min, moahaha!! ;)

2010-10-08 @ 23:48:02
URL: http://threeefireflies.blogg.se/
Postat av: sabina

sv: höhö, Mr Pettyfer är min, moahaha!! ;)

2010-10-08 @ 23:48:21
URL: http://threefireflies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0