Filmteam

Är just nu hos Tanja med Nok&Michael, har haft vårt femte filmteam :) Sett Grudge 3, Jumanji, Simpsons the movie och några avsnitt från Outsider. Just nu ligger Michael och kollar på Quake på sin dator (fråga mig inte vad det är, för jag vet inte) och Nok&Tanja ligger och snackar. Jag själv lyssnar på musik och vill ha något att dricka, ska fråga Tanja om jag få ta sån djungeldricka hon har,haha. Ska ta tåget till Helsingborg med grabbsen vid 13.30, sen ska jag och familjen på släktmiddag hos farmor. Imorgon ska jag&Tim till mormor och morfar så det blir ingen bloggning, men blir bättre med det nästa vecka. Puss!

Kommentarer
Postat av: Mathilda

Ni verkar ha det bra ;) Och ha det så skoj på familjemiddagen :)

2010-09-04 @ 11:47:35
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0