Ge mig en vacciumcleaner




FATTA SUGEN JAG ÄR PÅ DAMMSUGARE! Vore jag inte så nyttig som jag (försöker) vara så skulle jag köpt en idag, men jag måste stå emot! Eller ska jag? GUD jag vill ha en :( Men nej jag ska inte...Nepp.
   Ehm, ja vi har textkommunikation och jag&Tove gör som vanligt inte vad vi ska. Tove kollar skor på nätet och jag kollar på dammsugare (såna man äter), haha. Snart har vi naturkunskap och jag vill inte alls, känner mig otroligt negativ när jag tänker på det. JAG VILL INTE! Fast sen tänker jag på alliansstyrt Sverige 4 år till och blir genast gladare :) Och minoritetsregering och SD i riksdan, jag vet, jag vet. Men det är ändå alliansen som vann, och det känns bra :) Nu ska jag "plugga", PUSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0