"Home schooled djungle freak"

Idag när jag varit sjuk&hemma har jag fått grymt mycket mer plugg gjort än vad jag får i skolan, kanske borde bli sån home-schooled? Fast näe det är "social suicide" som de säger i Mean girls ;) Jag saknar den filmen, den ska jag se när jag får tillfälle. Typ ligga bland massa feta kuddar och käka typ varma nötter från Pistaschia och bara dö lite av att filmen är så bra, fast dör man så kan man inte se den fler gånger så skippar det. Jag vill ha en läxfri ledig dag utan några som helst krav eller skolarbeten som ligger och gnager i bakhuvudet, ska plugga som ett jävla svin nästa vecka för att få en dag när jag kan känna att jag bara kan sitta på röven och glo utan att få panik :D Jag ska till Småland i helgen med några släktingar för farmor fyller 80, gissa vad jag ska göra på hotellet vi ska bo på :) PLUGGA! Vara en häst, som David säger. Ajajaja nu ska jag duscha och sen sova, love! ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna Panna

Jag tycker du ska se den filmen med mig! (a) var aaslängesedan jag såg den och den är juu såå bra! =) <3

2010-09-23 @ 11:27:35
URL: http://klackarnaitaket.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0