Jag borde sova

Hej snyggingar! Jag hoppas att allting är bra med er idag, själv mår jag primaballerina. Kind of.
Sitter i soffan, dricker te och känner mig allmänt mys. Halvkollar på en film som är helt värdelös, fattar inte mycket av handlingen och det jag fattar är helt fucked up.. Justin Timberlake är med och han är väl ganska söt, så det väger upp liiiite. Fast bara tinywiny-lite.
   Idag på idrotten hade vi boxning och jag&Tanja fick chansen att få ut lite ilska, haha det var roligt som fan. Sen räknade idrottsläraren sekunder när vi gjorde sit-ups men jag trodde han räknade vilken takt vi skulle göra sit-upsen i, så jag bara "fan vad snabbt det går!!" och flög upp och ner. Hahah ;p Föresten hade vi spanskaredovisning idag och det gick bättre än väntat, kändes skönt att ha det gjort iallafall. Vi var duktiga, Kaulis och jag :)
   Nu ska jag sova och drömma söta drömmar, förhoppningsvis. Imorgon kan dagen inte bli annat än bra, för efter skolan ska jag fika med min fina Vendela. Lovely!♥ Sov gott minigrisar, puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0