Lite lockigt



Liide (mycket) suddig bild, men tänkte ändå visa er mitt hår som idag fick vara lite lockigt. Sova med fuktigt hår i flätor is the shit. Idag ha jag varit seg och sur och irriterad och haft noll tålamod. Även tappat min mobil så att den är halft i sönder, APPLÅD FÖR MIG *klapp klapp busvissel*. Efter skolan var jag tvungen att ta tåget till Ängelholm, fixa en sak och sedan ta tåget tillbaka till Helsingborg, det var lite jobbigt, fast bara lite. Mysigt att kolla idol med mamma iallafall. 

På msn nämnde Lilja att han hade bananflugor hos sig, och vips så sätter sig en på min datorskärm. Sen nu har jag sju små bett på min överarm, de är typ vita och kliar skitmycket. Undrar om det är bananflugan som naffsat på mig? Fast näe, dom kan väl ändå inte bitas? Dom är ju tinywinyjättesmå, fast ja. Storleken spelar ju ingen roll.
  
Nu ska jag stänga ner datorn och krypa ner i min vaaarma mjuuuka myyysiga säng och sova sött. Puss!


Kommentarer
Postat av: Mimmi

svar. tack du! :) vad ska du hitta på idag då?

2010-09-08 @ 11:30:26
URL: http://bubbelsnubbel.blogg.se/
Postat av: t h a i p i n n e n ♥

sv; åh tack sötis :D

men det är inte så jag sett ut dom senaste veckorna hhaa xd

2010-09-08 @ 14:48:49
URL: http://thaipinnen.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

åh, du är så jävla fin så att man får komplex FOER I HELVEDI

2010-09-08 @ 17:07:22
URL: http://szerafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0