Photos

Precis haft Foto i skolan, uppgiften var att ge sig ut och ta foto på känslor. Försökte fånga glädje, stress och frihet och jag tyckte det blev helt okej. Inte särskilt van fotograf men jag lär mig! :) Nu sitter jag och Tove i skolan och fixar lite med bilder, ska vara kvar i stan ett tag sen drar jag hem och lägger in kläder i min nymålade garderob hos mamma. Även fått upp mina nya skohyllor så ska sätta in skorna också, kommer bli nice! Dagen förövrigt har varit sån flummig och rolig, stundvis har jag och Tove dött lite, men sånt är kul. Nu ska jag packa ihop, adios :*


Kommentarer
Postat av: Tove

Toppendag idag :p

Sv. hahaha ja det är bäst för den att den passar ;D <3

2010-09-20 @ 18:53:56
URL: http://topplare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0