Solviken




Äntligen framme! Bor på en pensionat som det heter, är en massa gamla möbler och det är liksom personligare än ett hotell. Fast jag föredrar ändå det sistnämnda, även fast detta är mysigt. Ni som varit på Disney world och åkt The twilight zone (man är i ett gammalt hotell och åker en hiss som är som fritt fall), det ser typ ut så här! All personal åker ju hem på natten och det är bara jag,farmor,pappa och Tim och våra kusiner som är gäster här inatt, så det är för fasen helt tomt. Chicken som jag är tycker jag det är rätt läskigt faktiskt, haha.. Planerna för helgen är att inte ha några planer, vi ska "bara vara" som äldre människor brukar säga. Eller jo, vi ska ju fira farmor imorgon kväll. Har köpt korsord och mörk choklad till henne för hon älskar det, wiiie :) Nu ska jag gå över till gamla tantisens rum och prata med henne lite, då blir hon så glad. Puss!



Kommentarer
Postat av: Sofia

sv: visst gör det :d

2010-09-24 @ 21:38:44
URL: http://ssofiayouknow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0