There's no better then you

Har varit så nedrans trött idag, sen går reklam-uppgiften åt helvete på samma gång. Trötthet och misslyckande är ingen bra kombo för min del, jag blir gråtfärdig och är beredd att ge upp skiten istället för att ta en djupt andetag och försöka lösa det. Fast är fortfarande trött så jag sparar den där uppgiften tills jag är på bättre humör, annars blir det bara skit alltihopa. Såna lägen jag behöver extra energi i form av mat och så min bästa vän på det.. ♥ Nu ska jag packa lite sen drar vi till Småland och firar min söta farmor tillsammans med nårra släktingar. Hade egentligen behövt att vara hemma och plugga så jag har ångest, haha...Men jag ska försöka plugga lite på kvällarna, det ska nog gå bra. Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Du kommer fixa bloggandet fin fint!



Sv: Tack <3

2010-09-24 @ 15:53:31
URL: http://photoandi.blogg.se/
Postat av: elaine

du är min bästsa bästa vän, no matter what <3

2010-09-24 @ 17:20:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0