Solen schiiiner


Tanja


Mathilda, Bea och Kaula


Söt gubbe på stan med sån spellåda, fattas bara en apa :D

Sitter i soffan med skolans laptop, tycker om min stationära dator hos pappa men det är gött att kunna sitta vart man vill :) På tal om laptops, har ju min lilla rosa hos mamma och visst är den helt adoroble och lätt att ha med sig ut, men jag ångrar ändå att jag valde den. "Åh vilken söt liten bloggdator!", men seriöst...Hur ofta tar jag med min dator ut ur huset för att blogga? Har hänt en gång och det var när vi åkte till Stockholm. Skulle valt en större dator, fast nu är det som det är och det är bara att gilla läget. Den är ju söt trotsallt :)

Dagen har varit chill, bara haft två lektioner varav en var matte och jag blir så frustrerad på det ämnet! Det är vissa delar som jag verkligen inte förstår, tillexempel funktioner och grafer som vi håller på med just nu. Jag vill verkligen fatta, men efter att inte ha fattat ett skit inom det området på hur länge som helst så slutar jag ju lyssna. Det gör verkligen inte saken bättre men tänk er själva att sitta på en lektion där läraren snackar grekiska, man slutar lyssna efter ett tag. Frågade Tove idag om man fick hoppa av mattekursen men hon sa nej :( hehe.

Pappa ringde innan och sa att han inte orkar laga mat så vi ska ut och äta, vardagslyx! Resten av kvällen ska jag plugga español, ska hålla en 5 minuters lång redovisning på tisdag nästa vecka... Gaahd! Men vi hörs sen, puss ♥

ps. jag var ute och joggade efter skolan, jag känner mig duktig :D go go go! .ds.



Kommentarer
Postat av: Erica

Låter som en söt dator.. :)

2010-09-23 @ 16:47:08
URL: http://faithhopelove.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

härlig bild... ;) <3

2010-09-23 @ 21:37:25
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0