Lördag i Småland




Jag drömde en skitkonstig dröm inatt, den inkluderade både att jag blev halft utfryst i klassen och sen skjuten i benet. Anyway, käkade frukost innan och det var gott och sen var det soft att vi var ensamma i frukostsalen, hehe. Var ute en runda med Tim och min kusin Markus innan och gick ner till sjön som ligger typ runt hela pensionatet, sjukt fint! Som ni ser har de satt en bänk längst ut, där känner jag för att sitta och filosofera... (Stefan: Att tänka är inte att filosofera!!), ja men förlåt. Sitta och tänka då. Tyvärr är det rätt disigt ute, hade det varit soligt hade det varit ännu finare. Ska iaf nog till Växsjö idag och kolla runt lite, om jag har tur kommer jag hem med något fint också, kan alltid hoppas. Btw var jag på supergrinigt humör igår på grund av plugget. Då åker min underbara pappa iväg och köper en datorväska till mig för att göra mig på gladare humör, SÅ SNÄLLT, tack daddy ♥

Ska plugga lite innan vi drar iväg, ha en underbar helg allihopa. Au revoir!


Kommentarer
Postat av: Linda

Sv; tack så mycket :) Du har också en riktigt fin design :).

2010-09-25 @ 12:28:33
URL: http://lindafrisk.blogg.se/
Postat av: Tanja Swärdh* <3

Hahah, awh ^^ du kommer aldrig bli utfryst av mig o tove! <3 Jag hade också en skitskum dröm.. :s berättar sen ^^ <3



(btw, det heter Au revoir <3)

2010-09-25 @ 14:40:25
URL: http://tanjaswardh.blogg.se/
Postat av: elaine

mkt fint halsband, var kommer det ifrån?????<3<3<3

2010-09-26 @ 14:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0