We heart chailatte

Idag drack jag,Tanja och Tove Chailatte på lunchen, den drycken är verkligen galet god. Sen är deras muggar söta, pluspoäng. (Btw, kan folk sluta säga tjejlatte? Det är INTE en latte för tjejer?...) Varit en bra dag, haft chill lektioner och efter skolan stod jag och Tanja och fulade oss utanför spelutvecklarna, skrattattacksvarning. Vid 4 träffade jag min paj för en fika på Ebbas, mysigt som alltid! Så glad att vi lyckats hålla kontakten sen konfalägret, hon är så fin!
   Kvällen har bestått av plugg, as usual. Nu är jag klar med psykologin och funderar på att sova, fast ska packa till pappa först. Puss på er ♥


Kommentarer
Postat av: sandra

Den verkar god :)

2010-09-30 @ 07:57:00
URL: http://onepapercut.blogg.se/
Postat av: Z

fin blogg :)

2010-09-30 @ 19:37:19
URL: http://enliigtmiig.blogg.se/
Postat av: vendela

åååh! jag saknar dig redan <3 du är fin! och jag älskar dig. puss!

2010-10-04 @ 02:48:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0