Catch up

1. Min barndomskompis Julia kom på besök igår och det var hur mysigt som helst! Käkade lunch på Kirris, gick runt i affärer och avslutade med en fika på Espressohouse. Älskar den tjejen, så himla go!

 2. På stan köpte jag tre grejer med leopardmönster, det är så snyggt! Svart+leopard=Gorgeooouus. Det var lite rea på H&M så slutsumman blev drygt 100:-, billigt! Jag köpte en liten plånbok som jag kan ha i min lilla partyväska som typ inte rymmer någonting, en sjal och strumpbyxor som försig inte har leopardfärgerna men mönstret finns där.

 

3. Igårkväll skulle min brorsa ha chillkrög i vår källare och jag hade inget att göra så snäll som han är fick jag vara med. Det kom goa människor, musiken var grym och jag hade skitkul. Vid 3 inatt gick jag,Tim och Mackan till Lindéns där jag träffade Elaine babe. Hon hängde hem till mig och sov sen där. Hade en väldigt bra kväll!

4. Idag var jag och mamma på sminkkurs i Helsingborg och det var ju mysigt att spendera tid med mammsen men kursen i sig vetefan om den va så bra. Jag fick lila ögonskugga och rött läppstift (riktigt dålig kombo) och sen hade jag en svart tröja och tanten som höll i det hela sa att svart är jättetråkigt och det ska man inte ha på sig. Exscuse moi?.. Jaja, annars var det väl trevligt.


Kommentarer
Postat av: Mathilda

Leopard, så snyggt!

2011-04-17 @ 20:23:11
URL: http://photoandi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0