Flyg flugan, flyg

En bild jag tog i Tunisien, arabish flyyyy. Idag har det regnat i princip hela dagen, lite mysfaktor har det allt varit. Fast imorgon får det gärna vara sol igen! På fotolektionen idag blev jag helt trött&irriterad för att uppgiften var så trist, men det blev bättre mot slutet. Tog tåget hela vägen till Helsingborg idag för att sova hos pappa, woho! Har studiedag imorgon vilket är helt underbart. Ska iförsig spendera den med att plugga, men skitsamma, jag är ledig och det känns grymt. Kom precis på att det är "Insert" knappen ovanför "Delete" som gör att text suddas om man sätter markören mitt i texten och börjar skriva. Skönt att ha kommit på det så jag kan fixa det om det skulle hända! Nu ska jag plugga tills jag går och lägger mig, GO ME! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0