I'll show you everything

Min älskade ring (på bilden) har redan gått sönder, för jävligt alltså! Fick den för några veckor sen ju, så ska höra av mig till modekungen och se om jag kan få en ny eller pengarna tillbaka. En ring ska inte brytas av efter några veckor bara för att man använder den! Well well. Varit regnigt och blåsigt idag, var mindre kul att gå till stationen efter skolan. Desto mysigare att sitta på ett tåg med nötter&pepsi max samtidigt när det regnade där ute! Käkade ute med pappa när jag kom till Helsingborg, åt grekisk mat och det var helgott.
   Atm pluggar jag historia, hoppas på att bli klar med skiten snart. Dagens myslåt är Creed – With Arms Wide Open, den ska jag garanterat lyssna på när jag går och lägger mig ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0