Längtan

Saknar Sweden rock så hårt, ser fram emot det något SJUKT! Ozzy, Black label society, Evergrey osv, kommer bli så bra! På bilden hade jag fått äran att vara försökskanin till Tims BUS som han skulle ha till någon utklädnad för han ville se om den var bra. Jo visst, om oranget och fläckigt är ens grej så.
   Sitter med hårfärg i håret för att få bort utväxten. Ljus utväxt+Mörkt hår=Ser ut som man är tunnhårig alternativt skallig där det ljusa håret är. Inte snyggt, så det ska bort! Är föresten sugen på lång page men på sommaren är det så fint med långt hår, beslutsångest. Nu är jag sjukt trött och väckarklockan står ställd mycket tidigt så ska tvätta ur färgen nu och sova. Godnatt! ♥

Kommentarer
Postat av: stilist

Svar: jag älskar skåne! Farmor och Farfar bor längst ner och har varit där några veckor varje år, kan tänka mig att bo i skåne någon gång i framtiden även om jag älskar mitt Stockholm :)

2011-04-04 @ 13:09:55
URL: http://stilist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0