Morgon i Halmstad

Godmorgon! Ligger i en källare med en kompis från skolan bredvid mig, fast han sover. Var fest hos Erik igår och sen sov vi en bunte folk här so that's why. Började gårkvällen på förfest hos Samuel och sen tog vi bussen hem till Erik för att fira att han fyllt 18! Det var en rolig kväll, trevliga och glada människor. När alla dragit hem kollade vi som skulle sova över på Gladiator fast jag såg typ ingenting, tror aldrig jag somnat så snabbt! Såg seriöst 30 sek av filmen. Idag är jag sjukt trött och har lite ont i huvudet men annars mår jag fint. Lite segt dock att ha typ två timmars resväg hem, men äh sånt är det. Har absolut inga planer för idag vilket känns helt underbart för jag vill bara sova,kolla film,äta och få lite plugg gjort. Recovery-day helt enkelt. Har förflyttat mig upp till soffan med Tim,Mackan och Erik så vi hörs sen. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0