Tioende april

Hola! Sitter i sängen och lyssnar på Bandit rock samtidigt som jag skriver ett arbete om konspirationsteorier. Det är spännande grejer det där, men jag tror inte alls på det. Tror människor som skapar eller tror på konspirationsteorier vill ha en enklare bild av världen, precis som religion. Konspirationsteorier riktas oftast mot staten på olika sätt, och staten utmålas i många fall som att de styr oss utan att vi vet om det. Ett exempel är att de lägger flour i vårt drickvatten som vi får i kranen för att kunna kontrollera oss (?), tycker det låter paranoidt.

Gårdagen bestod av promenad i solen, en massa sömn, plugg och filmkväll med Tim och Markus. Kollade först på en rätt rolig film jag inte minns namnet på, sen på natten kollade vi på When a stranger calls. Så jävla läskig! Såg den för länge sen med Emmsie på halloween, vi var extremt rädda och skrek oss igenom hela filmen, haha.

Anyway, nu ger jag er några bilder från festen i fredes. Ttyl (lärde mig i fredes vad den förkortningen står för, hehe)








Kommentarer
Postat av: Amanda

Vad står den för?! Aldrig ens hört talas om den förkortningen innan :( Men sen är jag ju från småland också :-)

2011-04-10 @ 13:24:54
URL: http://ebbaamaanda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0