Egentligen första skoldagen


Om allt gått som det skulle så skulle jag varit i skolan nu med mina kära classm8s, men tågen strulade och ersättningsbussarna kom aldrig så jag och Tim sa what a hell och gick till stan istället. Ordnade med min internetbank, fixade Visakort, fikade på Espressohouse och gick hem. Tänkte ta vara på tiden och packa upp från resan, städa mitt rum och fylla i lite nödvändiga blanketter nu. Ska nog träffa Elaine senare idag och ikväll ha filmkväll med brorsan. Saknar Rhodos redan men känner mig ändå glad idag, är tacksam över vad jag får vara med om. En volontärresa och en festresa (väldig kontrast måste jag säga) på ett sommarlov är ju alla tiders! 

Hittade de engelska låtarna från Ringaren av Notre Dame på Spotify, åh vilken nostalgi! Various Artists – The Hunchback of Notre Dame Original Soundtrack (English Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0