Listen to your heart and nothing else

Skolan idag gick bra och det var kul att träffa många av dem som var där. Efter skolan fortsatte jag att städa rummet medan jag spelade mycket hög musik som jag sjöng (läs: skrek) med i, det är skitgött när man är lite down. Att sjunga och eventuellt göra några danssteg också är en mood lifter! Nu ikväll är mammas kompis Ulli här och jag började berätta om mina problem och tankar som har med killar och göra, vi snackade ett bra tag och fy fan vilket bra humör hon har fått mig på. Har känt henne hela mitt liv och hon är verkligen en fantastisk människa, aldrig träffat en positivare person. Har även kommit på nya idéer till mitt projektarbete som känns skitroliga och jag längtar till att få komma igång! Nu ska jag duscha, måla naglarna och gå och lägga mig. Sleep tight!

Dagens låt: Mat Kearney – Ships In The Night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0