2011

Fem händelser som varit bra det här året?
1. Resan till Usa. Jag älskade som sagt NY och San Fran, och LA var fantastiskt att uppleva det med.
2. Skolbytet, mår så otroligt bra just nu och det beror mycket på det. 
3. Faliraki med Elaine. Det var den galnaste veckan i mitt liv med utgång varje kväll, brittiska crushes och sol. 
4. Volontärresan till Thailand med Tanja. Nu i efterhand har saknaden gjort så förbannat ont, men samtidigt var det bland det bästa jag varit med om i hela mitt liv. 
5. Paris med pappa,Tim,Ylva,Erik och Ellika var hur bra som helst. Jag älskar den staden och Disneyland är så mysigt.
6. Nu la jag till en extrapunkt men jag måste få med en sak till. I år kom jag över en kille jag tyckte om i 1,5 år och som behandlade mig jättekonstigt och dumt. Så vansinnigt skönt.




Fem händelser som varit sämst det här året?
1. När vi lämnade våra fina barn i Thailand. Top tre värsta sakerna jag varit med om i hela mitt liv.
2. Att jag träffat min familj mindre i och med att jag flyttat. Jag tycker om att bo själv men åh, vad jag saknar dem. 
3. Att lämna min gamla klass.
4. -
5. -

Vad har du lärt dig i år?
Jag har lärt mig att ibland måste man våga fast att man är skiträdd. Antingen blir det bättre eller så blir det skit och då är det bara att börja om från början igen och ta ett nytt beslut. Jag har lärt mig att inte se lika allvarligt på saker. Jag har lärt mig att jag faktiskt är något att ha och att man alltid kommer över heart breaks, oavsett hur hopplöst det än känns för stunden.


Blev året som du har tänkt dig?
Nej, det blev så mycket bättre. Från den dagen jag på allvar bestämde mig för att jag ville byta skola till min första dag på LBS i Halmstad var det mindre än en månad, och jag visste inte alls vad som väntade mig. Volontärresan till Thailand hade jag och Tanja pratat om sen 1:an i gymnasiet och jag tänkte att det skulle bli en kul grej, aldrig hade jag kunnat gissa att jag skulle förälska mig så i ungarna och att de skulle påverka mig så mycket som person.


Vilka kläder har du använt mest?
Det där är så olika, jag vet inte. Jeans, svarta byxor, tröjor, klänning när jag känner för det. 

Vad har du mest lyssnat på för musik?
Jag lyssnar mest på rock, som Guns n' roses, SOAD, Korn m.m. Även börjat lyssna på lite indie, tillexempel Arctic monkeys, The kooks och The strokes.

Vad har du tittat på? (film, tv, serier..)
Sex and the City, Family guy, South park, Svampbob och olika filmer.

Vilka människor har du hängt mest med år?
Vilken svår fråga. Hm, min klass, några från journalist/musikklassen -10, Tina&Lisa och Elaine tror jag. Mina kompisar i Ängelholm/Helsingborg/Vartdenuänbor har jag träffat mycket mindre än vad jag velat, vilket suger.

Vilka nya personer har du lärt känna i år?
Jag har lärt känna många helt underbara människor på min nya skola. Jag har inte glömt någon, får inte med alla på bild bara. Tycker om er allihopa sanslöst mycket!

 

Vad är det vackraste du fått i år?
Jag har fått komplimanger som varit så sjukt fina att jag inte vetat vart jag ska ta vägen. Sen har jag fått en ros som var fin, fast det var från en slemmig skotte på fyllan så jag vet inte om det var så vackert ändå.

Vad är det bästa du har läst?
Ozzy Osbournes självbiografi.

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej.

Vad var din största framgång 2011?
Det är nog vad jag lyckats åstadkomma med mig själv, att jag är så mycket modigare och nöjdare med mig själv än vad jag förut varit.

Bästa köpet?
Resan till Faliraki. Upplevelser före prylar, alltid (fast att jag gärna köpt en iPad...)

Vad spenderade du mest pengar på?
Antagligen resan, mat och utgångar.

Vad önskar du att du gjort mer?
Träna.

Favoritvideo i år?



Vad gjorde du på din födelsedag 2011?
Jag drog ut med Isabelle i Helsingborg på en onsdag och det var halvdött och konstiga människor ute, men jag har fan aldrig tråkigt med Issi.

Hur skulle du beskriva din stil år 2011?
Blandad, åt det rockiga hållet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0