Dejt med ex-klassen

Var på middag hos Kaula igårkväll med min fina ex-klass. Åt kalasgod pizza&kycklingsallad och lekte lappleken där vi delade med oss av lite hemligheter. Tog lite senare på kvällen en drink på någon bar tillsammans med Tove och Sandra. När jag och Tove sedan skulle hem till henne var tåget inställt och bussen mer än en timme sen så tillslut fick hennes mamma komma och hämta oss. OM det var skönt att lägga sig i sängen sen!

Idag har jag powerwalkat från Ramlösa station hem till mig för att inleda min SPA-dag med mig själv. I min lägenhet är det så stökigt just nu och det är inte mysigt att ha ansiktsmask och allt det där i röran. Nu när jag är hos pappa där det alltid är så städat och mysigt tänkte jag passa på att peela mig, måla naglarna, noppa ögonbrynen, ha ansiktsmask och ja, allt det där. Tänkte också påbörja min årsresumé på bloggen idag, tycker sånt är så skoj. Hörs senare, ciiaaao 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0