Ett år sedan

 


Hade tråkigt och tittade igenom mitt bloggarkiv litegrann, kom på att för ett år sedan var vi i Dubai. Det känns inte som att det var så länge sen, fast det tycker man ju nästan aldrig. "Gud vad det här året/månaden/veckan gått fort", det är ofta man tycker så och det är antagligen för man inte tänker på alla de dagar det inte hände något speciellt. När jag tänker på 2011 tänker jag på Usa, när jag bytade skola, Thailand, Rhodos och Paris. De stora grejerna. Dagarna jag bara gått i skolan, kommit hem och pluggat är nästan som att de inte finns. Det är nästan lite deprimerande att tänka så, fast samtidigt kan man ju inte vid varje årsskifte sitta och tänka tillbaka på alla 365 dagar man varit med om.

2011 har hittils varit väldigt bra, ett bland de bästa åren faktiskt.

Kommentarer
Postat av: Michaila

Dit skulle jag också vilja åka :D

2011-12-08 @ 00:48:13
URL: http://michaila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0